Τα σχολεία ξεκίνησαν και τόσο οι μικροί όσο και οι μεγάλοι μπήκαν σ΄ένα πρόγραμμα.Το θέμα είναι το πόσο φορτωμένο είναι αυτό το πρόγραμμα.
Από την μια πλευρά τα μαθήματα ,τα οποία έρχονται σε πρώτη θέση όπως λένε καθηγητές και γονείς,από την άλλη τα φροντιστήρια που εκείνοι οι καθηγητές πιστεύουν πως τα δικά τους τα μαθήματα έρχονται σε πρώτη μοίρα και στο τέλος κάτι που είναι σίγουρα πιο ευχάριστο αν όχι για όλα τουλάχιστον για τα περισσότερα παιδιά,τα αθλήματα και στη μέση τα παιδια, τα οποία δεν ξέρουν ποιος είναι τελικά ο ρόλος τους αφού ο χρόνος και η πίεση που δέχονται δεν είναι και ο καλύτερος σύμβουλος.
Ο ελεύθερος χρόνος των παιδιών είναι περιορισμένος που συνήθως μέσα σ΄αυτόν τα παιδιά κάνουν μια επανάληψη τα μαθήματα ή έστω έχουν να ασχοληθούν με κάποια εργασία..Που είναι ο ελεύθερος χρόνος των παιδιών;Κάποιοι μάλλον ξέχασαν ότι η λέξη παιδί προέρχεται από το παιχνίδι!Σίγουρα είναι ωραίο το να έχει κάποιος γνωσεις πάνω σε οποιδήποτε θέμα,αλλά είναι ωραίο και το να έχεις φίλους και οι φίλοι τουλάχιστον δεν προέρχονται από τα βιβλία . Αναρωτήθηκε κανείς τι θα έχουν να θυμούνται αυτά τα παιδιά από αυτή την ηλικία αργότερα;Την πίεση,τα μαθήματα,τα φροντιστήρια; Ακόμη και οι εξωσχολικές δραατηριότητες έχουν φτάσει σε σημείο να ζητούν εργασίες οι οποίες απαιτούν πολύ χρόνο, ο οποίος δεν υπάρχει δυστυχώς στο λεξιλόγιο και στην καθημερινότητα των παιδιών!Από όποια πλευρά και να το δούμε για να βρούν ελεύθερο χρόνο όταν τα μαθήματα πολλαπλασιάζονται τα παιδιά αναγκάζονται να σταματήσουν κάτι και αυτό το κάτι σίγουρα όπως καταλαβέναιτε δε θα είναι το φροντιστήριο αλλά ο αθλητισμός που σημαίνει πως σταματάει και η σωματική ασκηση ή μειώνεται σε σχέση με πριν!
Πρέπει επειγόντως να βρεθεί μια λύση. Όλοι ήσασταν κάποτε μαθητές και κάποιοι βρίσκεσται σ' αυτή τη θέση τώρα. Είναι λοιπόν ένα πρόβλημα η διαχείριση του χρόνου των παιδιών.Πρέπει να βρεθεί ελεύθερος χρόνος για όλους χωρίς να χρειαστεί να βγεί από τη ζωή τους κάτι άλλο που αγαπάν και ουσιαστικά αποτελεί γι'αυτούς τρόπο ζωής.
Δέσποινα Πολυχρόνη
Από την μια πλευρά τα μαθήματα ,τα οποία έρχονται σε πρώτη θέση όπως λένε καθηγητές και γονείς,από την άλλη τα φροντιστήρια που εκείνοι οι καθηγητές πιστεύουν πως τα δικά τους τα μαθήματα έρχονται σε πρώτη μοίρα και στο τέλος κάτι που είναι σίγουρα πιο ευχάριστο αν όχι για όλα τουλάχιστον για τα περισσότερα παιδιά,τα αθλήματα και στη μέση τα παιδια, τα οποία δεν ξέρουν ποιος είναι τελικά ο ρόλος τους αφού ο χρόνος και η πίεση που δέχονται δεν είναι και ο καλύτερος σύμβουλος.
Ο ελεύθερος χρόνος των παιδιών είναι περιορισμένος που συνήθως μέσα σ΄αυτόν τα παιδιά κάνουν μια επανάληψη τα μαθήματα ή έστω έχουν να ασχοληθούν με κάποια εργασία..Που είναι ο ελεύθερος χρόνος των παιδιών;Κάποιοι μάλλον ξέχασαν ότι η λέξη παιδί προέρχεται από το παιχνίδι!Σίγουρα είναι ωραίο το να έχει κάποιος γνωσεις πάνω σε οποιδήποτε θέμα,αλλά είναι ωραίο και το να έχεις φίλους και οι φίλοι τουλάχιστον δεν προέρχονται από τα βιβλία . Αναρωτήθηκε κανείς τι θα έχουν να θυμούνται αυτά τα παιδιά από αυτή την ηλικία αργότερα;Την πίεση,τα μαθήματα,τα φροντιστήρια; Ακόμη και οι εξωσχολικές δραατηριότητες έχουν φτάσει σε σημείο να ζητούν εργασίες οι οποίες απαιτούν πολύ χρόνο, ο οποίος δεν υπάρχει δυστυχώς στο λεξιλόγιο και στην καθημερινότητα των παιδιών!Από όποια πλευρά και να το δούμε για να βρούν ελεύθερο χρόνο όταν τα μαθήματα πολλαπλασιάζονται τα παιδιά αναγκάζονται να σταματήσουν κάτι και αυτό το κάτι σίγουρα όπως καταλαβέναιτε δε θα είναι το φροντιστήριο αλλά ο αθλητισμός που σημαίνει πως σταματάει και η σωματική ασκηση ή μειώνεται σε σχέση με πριν!
Πρέπει επειγόντως να βρεθεί μια λύση. Όλοι ήσασταν κάποτε μαθητές και κάποιοι βρίσκεσται σ' αυτή τη θέση τώρα. Είναι λοιπόν ένα πρόβλημα η διαχείριση του χρόνου των παιδιών.Πρέπει να βρεθεί ελεύθερος χρόνος για όλους χωρίς να χρειαστεί να βγεί από τη ζωή τους κάτι άλλο που αγαπάν και ουσιαστικά αποτελεί γι'αυτούς τρόπο ζωής.
Δέσποινα Πολυχρόνη
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου