Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Σέρρες, Κεντρικής Μακεδονίας, Greece
Είμαστε μια ομάδα μαθητών του Αριστοτελείου Εκπαιδευτηρίου Σερρών. Το blog (ιστολόγιο) στο οποίο περιηγείστε είναι προϊόν συλλογικής δουλειάς. Ξεκίνησε με αφορμή ένα πολιτιστικό πρόγραμμα που αναλάβαμε να υλοποιήσουμε με θέμα την έκδοση μιας σχολικής εφημερίδας σε ηλεκτρονική μορφή. Η συντακτική μας ομάδα αποτελείται από τους μαθητές Γιώργο Σιδέρη, Γιώργο Χατζή, Λευτέρη Νικολαΐδη, Γιάννη Φωτιάδη, Θάλεια Χατζηλάρη, Ελένη Φωτιάδου, Άννα Παπανικόλα , Χρύσα Μπαρμπούτη, Φιλίππα Κοπαράνη , Βίκυ Βαρελά , Κωνσταντίνα Καρύδα , Στέλλα Κεχαγιά , Μαρίτα Λαζαρίδου , Γιάννη Μαυρίδη , Δέσποινα Πολυχρόνη , Βασίλη Ζιώγα , Κατερίνα Μπασνά, Ηλία Πανταζή και Απόστολο Χατζηασλάν . Γενικός συντονιστής είναι ο φιλόλογος Μπάμπης Βουρλίδας.

Τετάρτη 14 Μαρτίου 2012

Ο Γιώργος Παπαδόπουλος στις Σέρρες!!!



Η συντάκτρια του Aristotelio news Δέσποινα Πολυχρόνη με τον τραγουδιστή Γιώργο Παπαδόπουλο.


Είναι πολύ μεγάλη μου χαρά που βρίσκομαι εδώ με έναν νέο σε ηλικία ,αλλά μεγάλο σε ταλέντο τραγουδιστή τον Γιώργο Παπαδόπουλο. Ο Γιώργος Παπαδόπουλος το Σάββατο 3 Μαρτίου τραγουδούσε σε club της πόλης μας και μας έκανε την τιμή να μας δώσει μία συνέντευξη. Ας μάθουμε λοιπόν κάποια πράγματα σχετικά με αυτόν τον εξαιρετικό τραγουδιστή αλλά και για σχέδια του μέλλοντος!

Γεια σου Γιώργο, τι κάνεις;
Γεια σου Δέσποινα , είμαι πάρα πολύ καλά και είμαι  χαρούμενος που βρίσκομαι ξανά στις Σέρρες.
Κι εμείς είμαστε χαρούμενοι που είσαι εδώ!
Έχεις ξαναέρθει στις Σέρρες;
Έχω ξαναέρθει το καλοκαίρι για μία συναυλία και αυτό που μου έχει μείνει είναι ότι ο κόσμος είναι πολύ ζεστός και ανυπομονώ και απόψε για το live , που θα είμαι και πάλι κοντά στον κόσμο, γιατί πέρασα πραγματικά πολύ όμορφα την περασμένη φορά.
Που σε βλέπουμε αυτήν την περίοδο;
Αυτήν την περίοδο, μόλις τελείωσα από την Πύλη, την περασμένη βδομάδα , Πύλη Αξιού παρέα με την Πάολα και τον Κώστα Μαρτάκη  και από 22 Μαρτίου ξεκινάμε παρέα με τον Πάνο Κιάμο στο Ποσειδώνιο στην Αθήνα. Ωραία.
 Πέρασες καλά με τον Κώστα τον Μαρτάκη και την Πάολα στην Θεσσαλονίκη;
Περάσαμε πάρα πολύ ωραία, πάρα πολύ ωραία!!!
Αν σου δινόταν ξανά η ευκαιρία θα ήσουν μαζί τους;
Αν μου δινόταν ξανά η ευκαιρία σίγουρα θα ήμουν μαζί τους, γιατί περάσαμε δύο μήνες συγκλονιστικούς σ’ένα μαγαζί που ήταν γεμάτο κάθε βράδυ, η ατμόσφαιρα ξεκίνησε πάρα πολύ όμορφα κι από τις πρόβες αυτό. Στη πρώτη μας συνάντηση που μιλήσαμε για το τι σκεφτόμαστε να κάνουμε είχα μία εξαιρετική συνεργασία και αν μου δωθεί η ευκαιρία στο μέλλον σίγουρα θα συνεργαστώ μαζί τους ξανά .Εξαιρετικοί άνθρωποι και εξαιρετικοί καλλιτέχνες κι οι δύο!!!
Πόσα χρόνια τραγουδάς, Γιώργο;
Από τότε που γεννήθηκα .
Πέρα από το τραγούδι έχεις ασχοληθεί γενικότερα με τη μουσική;
Γράφω τα τραγούδια μου , τη μουσική , στίχους σε μερικά από αυτά , τη μουσική σε όλα….άρα μπορώ να πω ναι ότι ασχολούμαι με τη μουσική.
Γενικότερα απ’όλα τα κομμάτια σου  γιατί έχεις και πολλά, ποιο πιστεύεις ότι είναι αυτό που σε εκφράζει περισσότερο;
Όλα τα τραγούδια μου με εκφράζουν και γι’ αυτό  δεν επιλέγω να τα βάλω σε έναν δίσκο, γιατί μπορεί να γράψω 100 τραγούδια και να επιλέξω τα 10-12.Αυτό που με εκφράζει περισσότερο αυτή την περίοδο είναι το «Απόψε δεν θα κοιμηθώ», που είναι και το τελευταίο μου κομμάτι.
 Ουσιαστικά για να κάνεις έναν δίσκο πρέπει να σου αρέσουν για παράδειγμα αν έχεις 8 κομμάτια και τα 8, έτσι δεν είναι;
Σαφώς. Δε βάζω τραγούδια για να συμπληρώσω ένα δίσκο. Διαφορετικά δεν κάνεις… Γράφω κάθε μέρα τραγούδια , τα οποία μπορεί μερικά να είναι καλά, μπορεί μερικά να μην είναι καλά. Επιλέγω τα καλά τραγούδια,  αυτά που αρέσουν σε ‘μένα και πιστεύω αρέσουν και στον κόσμο τα τραγούδια μου. Αρέσουν, αρέσουν πάρα πολύ!
Με ποιους συνεργάζεσαι τώρα δισκογραφικά;
Δισκογραφικά , ο τελευταίος δίσκος κυκλοφορεί τώρα ,λίγο πριν το Πάσχα, τη μουσική που σε όλα τραγούδια γράφω εγώ , στίχους που έχω πάρει από τη Γιούλα Γεωργίου , το Νικόλα Νικολάου, τον Ζίνο Ναζιντίλη, τη Μαργαρίτα Δρούτσα και το μισό δίσκο ηχογράφησης στιχουργικά ο Κυριάκος Δούμης , ένας άνθρωπος , οποίος μέσα από τους στίχους μιλάει κατευθείαν στη ψυχή μου . Μαζί κάναμε το «Σώμα με σώμα», το μ»Μαζί μου σε θέλω», το «Αγαπώ και πονάω» και τώρα έχουμε ετοιμάσει πολύ όμορφα πράγματα. Ωραία.
Με ποιους θα ήθελες να συνεργαστείς στο μέλλον, για τραγουδιστές;
Είναι πάρα πολλοί….Αντώνης Ρέμος , Αντώνης Βαρδής, Χάρις Αλεξίου, Ελευθερία Αρβανιτάκη, Παπακωνσταντίνου….γενικά δεν έχω πρόβλημα, ούτε βάζω ταμπέλες στη μουσική. Μου αρέσει όταν δύο άτομα και από διαφορετικό χώρο ενωθούν και φτιάξουν κάτι, θα βγεί κάτι πολύ όμορφο πιστεύω. Δηλαδή δεν σε πειράζει αν κάποιος με διαφορετικό είδος  μουσικής σου προτείνει να είστε μαζί…Καθόλου, καθόλου.
Σχέδια του μέλλοντος;
Σχέδια του μέλλοντος;….σίγουρα δε θέλω να γίνω γιατρός(γέλιο). Να συνεχίσω να έχω καλά τραγούδια…και τώρα κυκλοφορεί ο νέος δίσκος, θα δείτε πολλές εκπλήξεις μέσα.
Σε καμιά περιοδία θα σε δούμε;
Το καλοκαίρι σίγουρα. Ωραία! Οπότε ,να σε περιμένουμε…Εννοείται, εννοείται.
Τι να σου ευχηθούμε Γιώργο;
Να σας ευχηθώ εγώ. Να είστε πάντα ευτυχισμένοι, χαρούμενοι, να έχετε αγάπη στη ζωή σας και αν μπορείτε να μου ευχηθείτε κι εσείς το ίδιο, γιατί χωρίς ευτυχία ,αγάπη και υγεία δε μπορούμε να κάνουμε τίποτα.
Στο ευχόμαστε Γιώργο και σ’ευχαριστώ πάρα πολύ για αυτή τη συνέντευξη.
Κι εγώ ευχαριστώ Δέσποινα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: