Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Σέρρες, Κεντρικής Μακεδονίας, Greece
Είμαστε μια ομάδα μαθητών του Αριστοτελείου Εκπαιδευτηρίου Σερρών. Το blog (ιστολόγιο) στο οποίο περιηγείστε είναι προϊόν συλλογικής δουλειάς. Ξεκίνησε με αφορμή ένα πολιτιστικό πρόγραμμα που αναλάβαμε να υλοποιήσουμε με θέμα την έκδοση μιας σχολικής εφημερίδας σε ηλεκτρονική μορφή. Η συντακτική μας ομάδα αποτελείται από τους μαθητές Γιώργο Σιδέρη, Γιώργο Χατζή, Λευτέρη Νικολαΐδη, Γιάννη Φωτιάδη, Θάλεια Χατζηλάρη, Ελένη Φωτιάδου, Άννα Παπανικόλα , Χρύσα Μπαρμπούτη, Φιλίππα Κοπαράνη , Βίκυ Βαρελά , Κωνσταντίνα Καρύδα , Στέλλα Κεχαγιά , Μαρίτα Λαζαρίδου , Γιάννη Μαυρίδη , Δέσποινα Πολυχρόνη , Βασίλη Ζιώγα , Κατερίνα Μπασνά, Ηλία Πανταζή και Απόστολο Χατζηασλάν . Γενικός συντονιστής είναι ο φιλόλογος Μπάμπης Βουρλίδας.

Τετάρτη 5 Οκτωβρίου 2011

Συνέντευξη ποδοσφαιριστή Σάββα Σιδηρόπουλου

Ο Σάββας Σιδηρόπουλος είναι ένα νέο παιδί που ασχολείται ενεργά με το ποδόσφαιρο από πολύ μικρή ηλικία και κατάφερε να γίνει ένας πολύ καλός ποδοσφαιριστής και το όνομά του να ακούγεται τόσο στην αθλητική τηλεόραση αλλά και από πολλούς οπαδούς της ομάδας του.Ένα εξαιρετικό παιδί με τεράστιες αθλητικές ικανότητες!!!
                                             

Σάββα, όταν ήσουν μικρός  ήταν ένα από τα όνειρά σου το να γίνεις ποδοσφαιριστής και γενικότερα να ασχοληθείς με το ποδόσφαιρο;Ναι,ήθελα ανέκαθεν να γίνω ποδοσφαιριστης και πήγα και στην ομάδα που ήθελα .
Το ότι ήσουν και είσαι στην ίδια ομάδα με τον αδερφό σου σε έχει φέρει ποτέ σε δύσκολη θέση;Όχι ο αδερφός μου κι εγώ ήμασταν πάντα δεμένοι ,δεν υπήρχε ποτέ κανένα είδος ανταγωνιστικότητας μεταξύ μας,καθώς πιστεύω πως το ότι είμαστε μαζί στην ομάδα τόσα χρόνια μας φέρνει και πιο κοντα.Εύχομαι να είμαστε και σε μεγαλύτερα επίπεδα μαζί!!!
Πώς και πότε ξεκίνησες το ποδόσφαιρο;Το ποδόσφαιρο το ξεκίνησα όταν ήμουν 7-8 χρονών,κυρίως λόγω παρέας και αργότερα είδα ότι μου αρέσει και αποφάσισα ότι μ'αυτό θα ασχοληθώ κκαι το πέτυχα!
Από μικρή ηλικία έως τώρα υποστηρίζεις την ίδια ομάδα ή συνηθίζεις να αλλάζεις;Ήμουν ,είμαι και θα είμαι ΠΑΟΚ.Δεν μου αρέσει το να  αλλάζω ομάδα συχνά με κριτήριο το ποιά ομάδα είναι πρώτη αυτό το διάστημα.
Τι σημαίνει το ποδόσφαιρο για εσένα;Το ποδόσφαιρο για εμένα είναι τρόπος ζωής,είναι η καθημερινότητά μου ,κανονίζω το πρόγραμμά μου τα πάντα με βάση αυτό.Συνδιάζω ότι βρίσκεται γύρω μου με το ποδόσφαιρο.Σίγουρα αν δεν πάει καλά μια ομάδα σε κουράζει...αλλά δεν παύει να είναι το λαθλημα που αγαπάς.
Όταν ξεκίνησες να κάνεις τα πρώτα μεγάλα σου βήματα στο χώρο του ποδοσφαίρου και άκουγες θετικά ή αρνητικά σχόλια από πολλούς οπαδόυς της ομάδας σε επηρέαζε;Εμένα προσωπικά δεν με επηρεάζει ή τουλάχιστον πολύ λίγο σε σχέση με τις αρχές.Δέν πέφτω ψυχολογικά αν δεν πάει καλά ένας αγώνας,γιατί κάθε αγώνας είναι ξεχωριστόςκαι πρέπει να δίνεις το 100% των δυνατοτήτων σου.
Έχεις ασχοληθεί με κάποιο άλλο άθλημα;Ναί, έκανα 2χρόνια τέννις και τα πήγαινα πάρα πολύ καλά.
Έχεις σκεφτεί ποτέ να πάς σε κάποια μεγαλύτερη ομάδα ;Από μικρός είχα το όνειρο να παίξω στον Πανσερραϊκό και τώρα θέλω να παίξω στον ΠΑΟΚ.
Πολλοί είναι αυτοί που σνομπάρουν το ποδόσφαιρο λέγοντας ότι είναι απλώς μια μπάλα που την κλοτσάν κάποιοι παίκτες.τι απάντηση έχεις να δώσεις σ' αυτούς;Το ποδόσφαιρο είναι το πιο αγαπητό άθλημα τουλάχιστον από τη μεριά των αγοριών.Λίγοι είναι αυτοί που δε μπορούν να παίξουν,προφανώς αυτοί το λένε γιατί αισθάνονται μειονεκτικά.
Είσαι υπέρ των φανατικών οπαδών μιας ομάδας ή των απλών φιλάθλων ,αν σκεφτείς ότι πολλές φορές γίνονται μεγάλες καταστροφές στα γήπεδα;Είμαι υπέρ των φανατικών οπαδών μιας ομάδας αρκεί να μη γίνονται επεισόδεια.Αυτό είναι κάτι που προκαλεί άγχος στους ποδοσφαιριστές .
Ακούστηκε ότι έφυγες από την ομάδα του Πανσερραϊκού,ισχύει κι αν ναι γιατι;Ισχύει.Ο λόγος είναι ότι αυτοί που έπρεπε να με πιστέψουν δε με πιστεψαν και αυτοί που έπρεπε να μου δώσουν μια ευκαιρία δε μου έδωσαν!!!
Σε ποιά ομάδα είσαι τώρα και ποιές διαφορές παρατηρείς;Τώρα είμαι στο Μ.Αλέξανδρο της Ηράκλειας.Η πίεση στον Πανσερραϊκό είναι πολύ μεγαλύτερη απ'ότι στην Ηράκλεια,γιατί έχει περισσότερους οπαδούς και είναι και μεγαλύτερη ομάδα.
Τέλος, να σε ρωτήσω αν σκέφτεσαι ή σχεδιάζεις να κάνεις κάτι στο μέλλον σχετικά με το ποδόσφαιρο ή γενικότερα με κάτι άλλο;Ναί αυτό που σκέφτομαι και θα ήθελα πολύ να πραγματοποιηθεί είναι το να γίνω πρόεδρος στον ΠΑΟΚ.

  Σου εύχομαι λοιπόν να πραγματοποιήσεις τα όνειρά σου ,να πετύχεις τους στόχους σου και να σε ευχαριστήσω που μοιράστηκες μαζί μας τις σκέψεις σου αλλά και τα συναισθήματά σου για το αθλημα που ακολουθεις πιστά από πολύ μικρή ηλικία!!!

                                                                                                     Δέσποινα Πολυχρόνη

Δεν υπάρχουν σχόλια: