Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Σέρρες, Κεντρικής Μακεδονίας, Greece
Είμαστε μια ομάδα μαθητών του Αριστοτελείου Εκπαιδευτηρίου Σερρών. Το blog (ιστολόγιο) στο οποίο περιηγείστε είναι προϊόν συλλογικής δουλειάς. Ξεκίνησε με αφορμή ένα πολιτιστικό πρόγραμμα που αναλάβαμε να υλοποιήσουμε με θέμα την έκδοση μιας σχολικής εφημερίδας σε ηλεκτρονική μορφή. Η συντακτική μας ομάδα αποτελείται από τους μαθητές Γιώργο Σιδέρη, Γιώργο Χατζή, Λευτέρη Νικολαΐδη, Γιάννη Φωτιάδη, Θάλεια Χατζηλάρη, Ελένη Φωτιάδου, Άννα Παπανικόλα , Χρύσα Μπαρμπούτη, Φιλίππα Κοπαράνη , Βίκυ Βαρελά , Κωνσταντίνα Καρύδα , Στέλλα Κεχαγιά , Μαρίτα Λαζαρίδου , Γιάννη Μαυρίδη , Δέσποινα Πολυχρόνη , Βασίλη Ζιώγα , Κατερίνα Μπασνά, Ηλία Πανταζή και Απόστολο Χατζηασλάν . Γενικός συντονιστής είναι ο φιλόλογος Μπάμπης Βουρλίδας.

Τρίτη 19 Απριλίου 2011

Ευτυχία

Ευτυχία για τους μαθητές, είναι…

Η ετυμολογία της λέξης ευτυχία είναι η ευημερία, η επιτυχία και η ευχάριστη έκβαση ενός γεγονότος. Υπάρχουν βέβαια, διάφορες απόψεις για την σημασία της λέξης αυτής. Συγκεκριμένα, εμείς, η ομάδα δημοσιογραφίας, ζητήσαμε από τους μαθητές του γυμνασίου να συμπληρώσουν ένα απαντητικό φυλλάδιο με την ερώτηση: <<Τι σημαίνει ευτυχία για σας>>, με σκοπό να διαπιστώσουμε την άποψή τους.

Αρχικά, ένα μεγάλο μέρος των μαθητών πιστεύει πως ευτυχία είναι να έχεις καλές σχέσεις με τους φίλους και την οικογένειά σου. Ακόμη, αρκετοί έχουν την άποψη ότι τους φέρνει ευτυχία η ενασχόληση με εξωσχολικές δραστηριότητες, όπως ένα άθλημα. Επιπλέον θεωρούν ευτυχία την εκπλήρωση στόχων, την επίτευξη καλών βαθμών στο σχολείο όπως και το να είναι υγιείς.

Στη συνέχεια, ρωτήσαμε την γνώμη του κ. Λυκειάρχη, ο οποίος μας εξέφρασε την άποψη του:     Ευτυχία για μένα είναι πολλά πράγματα τα οποία δεν μπορώ να περιγράψω. Γενικότερα, ευτυχία είναι η κατάσταση στην οποία ο άνθρωπος ζει με τις δικές τους επιλογές θέλοντας να συνεχίσει τη ζωή του με την οικογένεια του και με τους ανθρώπους που αγαπά. Προσωπικά πιστεύω πως ευτυχία δεν είναι τα υλικά αγαθά αλλά οι ολοκληρωμένες σχέσεις μεταξύ των ανθρώπων.
Ίσως με τα χρονιά να θεωρώ αλλά πράγματα ευτυχία, από αυτά που θεωρώ τώρα. Πάντως τώρα ευτυχία για εμένα είναι το να έχω κοντά μου ανθρώπους που με κατανοούν και με βοηθούν στις δύσκολες στιγμές της ζωής μου. Ανθρώπους με τους οποίους μπορώ να μοιραστώ και να τους εμπιστευτώ πράγματα σημαντικά για την ζωή μου. Ακόμα θεωρώ ευτυχία για εμένα το να είμαι ελεύθερος να μπορώ να εκφραστώ.
Τέλος ευτυχία για μένα είναι το να έχω όλο και λιγότερα προβλήματα στη ζωή μου. 


Γενικά οι απόψεις των ατόμων που ερωτήθηκαν είναι παρόμοιες σε μεγάλο βαθμό. Όλοι συμφωνούν στο γεγονός, ότι η ευτυχία έχει να κάνει κυρίως με τις ενδοοικογενειακές σχέσεις και πως αυτή είναι καθαρά υποκειμενική.     

Δεν υπάρχουν σχόλια: